Tuesday, March 3, 2009

Salam Pengakap

Hmmm..... dapat emel pekeliling dari HQ yang mengatakan laman web peribadi atau kumpulan tidak akan dibenarkan menyiar lambang atau logo yang berkaitan dengan pengakap... aduss... aku terpinga pinga dan sedih dengan pekeliling ini. Aku cuba nak puaskan hati aku dengan menelefon seorang sahabat yang bekerja di HQ... memang benar apa yang terkandung dalam emel tersebut.

Apa yang membuatkan aku rasa bengang ialah mengapa dan kenapa terdapat segelintir daripada kita yang meluahkan perasaan tidak kene pada tempatnya?.... Sekarang ini dah jadi macam, "Kerana Nila Setitik, Habis Rosak Susu Sebelanga".... Habis semua laman blog kumpulan dan individu seperti aku terkena tempias dek sebab perbuatan tak bertanggungjawab mereka2 yang kurang sopan....

Ntahlah....

No comments: