Wednesday, July 23, 2008

Aku dan Kenangan IV


Yeaaaa....... inilah saat dan ketika yang menjadi puncak kepuasan dalam hidup aku sebagai seorang pengakap..... dari perkhemahan peringkat sekolah, daerah, negeri dan kebangsaan maka kali ini aku telah menjejakkan kaki dan menambah pengalaman iaitu Jambori Dunia di Sattahip, Bangkok, Thailand. Alangkah puas rasanya apabila berada di tempat dimana semua ahli - ahli pengakap sedunia berhimpun. Pelbagai ragam dan uniform dapat aku lihat disini dan seterusnya menjadi kenangan yang paling indah dalam hidup aku sebagai seorang ahli pengakap...... Aku pernah menghadiri perkhemahan orientasi peringkat sekolah.... pernah melibatkan diri dalam perkhemahan Jambori Gombak - Rawang 2000..... Jambori Negeri Selangor 1996...... Jambori Asia Pasifik, Terengganu 1998 (aku tak ingat tahun yang nie)...... dan yang terbesar Jambori Dunia 2001, Thailand.......

1 comment:

Mamarx said...

As...kum bro....tq 4 ur blog...aku tgk gambar kiter kat Thailand....teringat balik masa tuh....harap kau sehat selalu bersama family....lupolak nak konal kan diri...Ni aku Mamak, kalau ingat lagih....anyway mekasheh psl gambar tuh...ingat kan akuh balik zaman tuh.....aku respek kau punyer semangat...carry-on bro.....kalau nak cont. akuh samaffin@gmail.com